Saturday, February 26, 2011

mencarut part 4

hujung mggu ku tiade rehat nyah!!
slepas test linear algabgra.. *mmg gabra pn sbb aku byk careless!*
singgah di sri serdang bg pluang kanak2 neh mentapau lauk
aku pn tapau jugak!
siput sedut nyam2 dan sotong besar sambal
kemudian tros pulang ke ampang dgn klajuan 80km sjam..
kete tu kn tu je speed limit ny..
tp b4 1st service la
sesampai di umah
rumah manis rumah la kunun
bg mak lauk tuh..
bsungguh mak mkn siput tuh
suke die
aku turut suke
sbb die suke jugek
pas mkn je
tros si gendut abg ku mmbawe bsiar2
ttdo2 aku dlm van
survey brg kawen die
survey MPV baru
kmudian smpai umh dh kul 8 mlm
pastu kul 1 pg
"adik.. cpt siap jom!"
aku pon.. "abe oyak gapo?"
"g mano? pagi2 neh?"
ingt nk blnje mcdon la kn
skali g danau kota!
ikot je la
sbb aku tw die suke suppin ngn aku
kih3
pastu2 smpai umh kul 4!
tdo ny kul 5!
subuh smayang mamai2 je..
bgn pg kul 10!
haiyaaa..
kmudian tnde paper..
ni sedang ponteng keje~!
ok dh.. pnjg ny..
msti bosan nk bce
ok bye

No comments:

Post a Comment

kutukan membina sile