Sunday, February 20, 2011

bagus, syabas, tahniah, congratulations, good job dan seangkatan dgn ny

iye... skalung penghargaan kpd nyamok2 yg tlh mggigit aku mlm td smpai taley nk tdo!
daaaaaaayyyuuuummmnnnnn!!
derhake pny nyamok!
bliau tlh mnybab kn aku tabangun g kls kul 9!
alasan je nyamok tuh
padahal tdo mlm kul 3 pg..
mmg hrpn la nk bgn an
bce novel nanges itu pny pasal..
tp mmg ade nyamok ny luvbite kt badan
pastu nk bg elak nyamok ggit aku lg
aku pon letak la lotion victoria's secret hadiah bday aku dr abg ku itu
dgn hrpn nyamok tu tanak dekat la ble dh wangi an
skali ade jgk!
aku pn amik lgkah seksa diri
bselubung dlm comforter
mmg nyamok xley ggt dah!
tp pns ya amat!
bploh tdo smpai ke subuh..
mcm bsukan la lbey kurg an..
nyamok! ko jgn kacau lg mlm neh! siap la ko!

No comments:

Post a Comment

kutukan membina sile