Friday, May 6, 2011

pasrah

ala.. cte pasrah yg erra fazira belakon pgg watak farah adibah tu.. xkn tatau?? pemes kot!
ok bkn tu yg aku nk ckp ny pon..
i have lots n loads to share but who to share with??
sape nk jd kaunselor dan pnyimpan rhsie krjn tbaek bole isi borang di kaunter sblh..
poie amik no eh.. main langga jo! (mcm nabil kate)
aku sgt emosi mggu neh..!! n aku xske itu!
farah bermaksud kegembiraan.. n thats what im doing..
i give them farah yakni kegembiraan.. ehehe
me myself? doesnt matter la..
kesimpulan ny d cni aku pasrah sgale musibah allah trn kn..
n aku syukur sbb ujian allah tu tande ny Allah syg kn aku..
sum1 pnah ckp anggap la kesedihan tu as hujan.. bia lebat n lme mn pon ttp akn reda..
but i hate rain! freaks me out!! ngn kilat, petir, guruh.. (aku tatau mn 1 yg bbunyi)
ok bye...

No comments:

Post a Comment

kutukan membina sile